2008-08-17

Phu!!!

Vilken helg det har varit. Enbart jobb jobb jobb. I lördags så jobbade Anders mellan 6-9.30 så åkte jag o jobbade 10-15. Därefter en snabbis till mamma. Anders stack o kollade innebandy o sen möttes vi hemma i 10 minute o käka pizza. Vid 19 träffade jag Sandra på jobbet och vi börjae röjja på lagret. Nu va det liksom dags. Vi slet som djur till kl 23. Hem o sov ett par timma o sen möttes vi igen idag vid 9. Anders o Martin va med och hjälpte oss idag o det va tur det för det va ganska tungt o flytta lagerhyllorna o alla spjälsängar. Men när hyllorna va på plats o Emmaljngas alla vagnar stog där dom nu ska stå så ringde vi Uffe o Ilona som kom. Uffe blev lite orolig o kort i tonen i telefonen men det brydde vi oss inte om o så kom dom och dom blev såååå glad och dom tyckte det va sååååå fint. Phu!!!

Sandra: Jag säger bara att vi bäst!!!!

Jag skulle ha velat åka på Alvesta marknad, men ack....jag hann inte med det o det tycker jag va trist.

Inga kommentarer: