2008-08-12

Tisdag

Igår försökte ag förbrilt komma in på min blogg men ack nej det va stört omöjligt. Men nu gick det bättre.

Igår hände inget särskilt. Vi tog det lungt efter en intensiv helg i Onsala. Jag va inne i stan en snabbis och lämnade in min telefon för 3:e gången för att displejen inte alltid lyser. Det är lite svårt att använda telefonen om man inte ser vem man ringer till.....;)

När jag kom hem hade morfar kommit. Anders hade rivit bort träpanelen på kortsidan av vårt sovrum. Vi måste bli klara med den sidan innan hösten kommer så vi får lite värme i vårt sovrum oxå.

Idag så va det en STOR dag för Alicia. Hon har börjat på Blåsippan idag. Oj oj oj vad det va efterlängat o roligt. Jag va med en timme o sen gick jag o hon va kvar till kl 14. Inga problem där inte. Skönt att hon tyckte det va roligt så som hon har pratat o tjatat om Blåsippan.
Jag åkte hem till Sandra och vi pratade BP, vi ska göra om på lagret så vi får lite bättre struktur o rensa ut allt gammalt skit som ligger där. Så på söndag smäller det, då börjar vi med gången o första raden. Sen åkte både hon o jag o jobbade. 14-19 blev det idag. Många kunder....phu, men roligt.
Nu ska jag fixa mina jeans inför resan. Vi åker imorron om en vecka......JIPPI!!!! Solen here we come!!!!

Inga kommentarer: