2008-08-15

Jag ska för första gången i mitt liv ha ett "party". Det blir ett klädparty med märket Rabdido. Det är ett ganska nytt märke o dom har jättefina kläder. Det är Camilla N som har börjat sälja o då tyckte jag att det va läga att agera värdinna=).

Jag har skickat ut massor med inbjudningar men jag tror det har krånglat lite så är det så att du anser att du skulle fått en inbjudan men inte fått någon så är DU hjärtigt välkommen tisdagen den 16 september kl. 18.00. Hör bara av dig till mig så jag vet att du kommer. Senast den 1 sep.
www.rabdido.se är adressen till hemsidan så kan ni kika lite där innan.

Jag har klippt idag förresten. Just nu är man ju ganska så kritisk o inte så nöjd men det blir säkert bra om ett par dar när det har laggt till sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En kopia av Me&I

Anonym sa...

Anonym:
Mycket säkert så, men vad är kopia o vad är orginal idag???
Inget bättre o skriva så låt bli.