2008-08-14

Torsdag

Idag är jag helt utan träningsvärk. Vet ni hur skönt det är.......!!!!!!!

Kl 21.20

Nu har barnen gått till sängs o jag siyyer här ensam för 4:e kvällen i rad. Anders han jobbar o jobbar så det står härliga till. Börjar 6 slutar runt 16 kommer hem en stund o åker tillbaka till jobbet run 20 o är hemma igen 00-01. Fattar inte hur ha orkar. Men men han är ju sån så det är ju bara att gilla läget. Det blir ju en fin övertidsersättning iallafall=) Fast den har han ju redan handlay upp. Han körde till Borås tor igår och köpte en ställning, en Haki, som han ska ha här för att göra div. arbeten på huset.

Imorron kommer farmor o hämtar Alicia. Hon o Albin ska vara där ute imorron o leka. Så då tänkte jag passa på att fixa lite på stan, växla pengar, köpa ett par skor till Elias. Provade Alicias storlek 20 men dom va ju hur stora som helst.
Eller det kanske finns någon som har ett par killiga dojjor i storlek 19 som kan kan låna eller köpa.
Köpa ett par strumpbyxor med sån hålla in magen grej till bröllopet måste jag oxå ha o ett par nya leggings. Hmmm va det nått mer. Jo jag måste klippa mig oxå.

Inga kommentarer: