2010-03-12

Äntligen fredag

Jag gillar fredagar på något sätt. Det är liksom en bra dag. Alla blir lite mer glada o folk ler självmant. Jag tog det soft på förmiddagen. Kännde att jag va lite piggare när jag vaknade. Jag tog en sömntablett igårkväll och har sovit som en stock hela natten. Jätteskönt!

Jag åkte in till stan för o prata med en tjej men hon va inte där just då. Så jag får hålla det ett tag till.

Ikväll så tog jag tag i våra garderober, så nu är båda två uppe och klara. Inredningen är på plats så nu ska Anders sätta dit golvlisterna så vi kan ställa dom på rätt plats och hänga på skjutdörrarna. O när det är gjort så lovar jag att jag ska lägga ut bilder. Jag håller lite på det för jag vill att det ska vara någerlunda klart så ni får se helheten.

Imorron ska Alicia leka med en kompis. Detta planerade dom på dagis redan igår torsdag. Åh vad det är härligt med företagsamma barn.

Jag har en fundering på konst ute i hallen.... jag får se om det går att genomföra.

Inga kommentarer: