2010-03-04

Vacker dag

Igår va jag som sagt hemma hos Jojjo och käkade frukost o fikade. Det är så mysigt med att äta frulle ihop med en vän och sitta o prata om ditten o datten.
Som jag skrev igår så försvann mitt inlägg 3 gånger. Fattar inte vad som hände. Men men...
Vilken söt liten kille dom har fått. En liten Nazim 2 månader gammal. Han va världens snällaste. Han käkade lite sen satt vi o snackade lite o sen somnade han o sov i typ 3 timmar.

Efter att ha hämtat barnen körde jag dom till Anders jobb. Dom fick ha en hälsa på pappa på jobbet medans jag åkte o hämtade mamma på sjukhuset. Hon har opererat bort sin sån där Halgus Vulgus, eller vad det nu heter, på foten. Så då tog jag jobbet som sjuktranspotör... Nu ska hon vara hemma i 6 veckor o läka foten.

Jag håller på att tapetsera idag. Men solen står på så det är asvarmt där ute...


Inga kommentarer: