2010-03-06

Trött

Dom senaste dagarna har jag varit trött, mycket trött. Jag har inte gjort något särskilt bara varit trött. Så ingenting har hänt liksom.
Igår när jag hämtat barne behövde jag bara kompletera veckans handling lite. O när jag svängde in på Maxis parkering kom jag på att det va fredag. Men men det va bara att bita ihop. Alicia frågade om hon fick vara på leket o det fick hon. Så jag o Elias handlade lite snabbt själva.

Sen hade Anders med sig mormor hem. Hon skulle sova här inatt för hon blev ensam hemma när Mette åkte till Stockholm. Anders va o spelade innebandymatch på fredagskvällen så jag barnen o mormor hade fredagsmys o kollade på Let´s Dance. Barnen somnade i soffan.

Idag har jag tapetserat färdigt i hallen. Är grymt nöjd... Det är ett sånt härligt rum!

Nu vilar vi lite på soffan o kollar in en film o ikväll kommer det att bli lite party.

Inga kommentarer: