2010-03-11

Torsdag

Idag har jag återigen kännt känslan av att det skulle vara fredag, men ack nej. Jag får lugna mig några timmar till.
Imorse åkte Anders o halva innebandylaget ut till ett hönseri och hjälpte hönsfarmaren där att släppa lös 12 500 st höns. Det tog dom drygt 4 timmar o imorron kommer lika många höner till som resten av laget ska släppa lösa. En höna rev Anders i ansiktet så han ha två sår på hakan.

Idag har jag enbart legat i sängen. Jag är så psykiskt trött o har varit det i flera dagar. Jag sover hela nätterna så där ligger inte problemet. Jag tror att min tröttma beror på att jag i måndags va på ett rehabmöte med min läkare, försäkringskassan o arbetsgivare. Det va mycket information på en kort tid. Jobbigt va det iallafall. Vissa saker dom sa maler bara runt i huvudet o jag får inte in informationen på rätt ställe. Men det får väl ta ett par dagar till så lägger det sig säkert. O i måndags påväg till mötet ramlade jag ju på en isfläck o fy satan vad ont jag har i min axel. Det har inte börja släppa ännu. Trots att jag tar värktabletter. Musklen fick sig en bra kyss.

Idag kom oxå restenav kläderna från H&M, oj så skoj det va. Så nu har jag absolut köpstopp. Man är ju inte kalasrik när man går på sjuklön....

Inga kommentarer: