2010-03-08

Måndag

Helgen gick i ett nafs. Mamma sov här mellan fredag o lördag. På lördagsmorron kom Alicia, Elias o mormor upp med frukost på sängen till mig o Anders. Oj så lyxigt det va. Riktigt skönt. Därefter så tapetserade jag färdigt i hallen och det va sååååå skönt att det blev färdigt.

På kvällen åkte jag hem till Hanna på fest. Hon o Johanna hade dratt ihop världens gäng och det va riktigt roligt. Jag skrattade så jag höll på att gå åt!! Kapten Morgan kom efter en stund o hälsade på. Folk blir som galna när han kommer!!



På söndagen körde vi till Ikea för att köpa en gaderob till hallen. Alicia o Elias ville hellre åka till farmor o Lasse istället o det fick dom. När vi står där på Ikea så är den garderoben som vi ville ha slut och skulle troligtvis inte komma tillbaka mer i 201 cm. Bara i 239 cm. Hmmm, fan, fan, fan!! Personalen slog om vart vi kunde hitta dom o enda stället i sverige va Jönsköping. Så vi kasstade oss in i bilen o körde till Jönköping i ett huj. Väl där hade dom dörrarna men inte stommen. Aaarrrwww!!! Så, imorron ska jag o Alicia ha en mysdag o åka till Ikea igen o köpa stommarna.

Vi köpte även en skohylla med en bänk ovanpå. Så fin är den.

Inga kommentarer: