2010-03-01

Tavla

Efter att har varit hos Ann-Charlott och pratat gick jag en runda till Åhlens. Pilla sa igår att dom hade mycket fina tyger där. Å där va tyget....Det va ingen tvekan om saken. Jag köpte en bit o lämnade stan för en fika hos Stina.

När jag hämtat barnen åkte vi först till Skopunkten och köpte 2 par fodrade gummistövlar, Elias va försmå o Alicias läckte in vatten.... Sen så fick jag ett par gympadojjor till Elias eftersom dom har köp3 betala för2. Först hade jag tänkt o ta ett par killstövlar o ett par tjejstövlar men sen så sket jag i det Alicia fick et par killstövlar oxå för om dom håller så kan Elias ha dom sen...Snålt va!!


När vi kom hem så kunde jag inte vänta utan va tvungen o ta tag i att göra om min tavla. O så här blev resultatet.

Sen har Light varit här igen.... Han har varit på toa igen och ritat med en ansiktspenna på väggar o skåp o går ritade han på vårat trägolv o min matta i sovrummet. Inte för att jag önskar folket i Idre honom tillbaks men han får gärna försvinna härifrån!!!

2 kommentarer:

alex sa...

MMMmm...ja du ser!!
Light är en otäck jävel rent ut sagt.
Därför har vi också såna där fina målningar på vårt köksgolv.
Fint det blev, duktig du är Rosy, snart vill vi se hallen och hur det blev..
Skönt att det har fungerat med sovandets..kram

Rosa sa...

Tack, hallen kommer. Tapetsering pågår, men jag orkar inte till 100% så jag tar en vägg i taget... o då tar det lite längre tid än vanligt. Kram