2010-02-28

Sunna

Nu har Sunna åkt hem. Det känns lite tomt utan henne faktiskt, fast inte så tomt så att vi vill ha en egen. Det är det ingen som får tro.... Det har varit många promenade och familjen har kommit på ett helt annat sätt och det är ju bra o possitivt. Barnen har varit totalt engagerade och det har varit kul o se barnen känna sånt ansvar.

Idag åkte jag o Pilla en snabbis till Ikea. Ja skulle kolla in grejjerna till hallen för att ta ett sista beslut. Se färg o storlekar i verkligheten.

Nu e Anders o spelar innebandy o barnen har hela dagen varit hyper. Alicia har fått tillbaka sitt skrikhumör denna helgen så nu är man så trött i huvudet o det ringer i öronen.

Jag har nu i 2 nätter i rad somnat gott o sovit bra hela natten utan sömntabletter så jag hoppas att jag klarar mig utan dom nu.

Inga kommentarer: