2010-02-27

Fredagen som jag tydligen längtat efter försvann i ett huj. Dagen gick så fort så jag knapp inte
hann med. Sunna o jag mös hela dagen.

På dan hörde Ninni av sig om att hennes frys hade pajjat så hon undrade om vi kunde Let´s Dance träffas igårkväll istället för hon va tvungen o laga till lite av maten som fanns i den pajade frysen. Så igårkväll va vi på en mycket trevlig middag i Häringeryd. Lilja o Elias lekte riktigt bra med varandra och skrattade o busade. Dom börja bli stora våra små godingar.
Vi åkte hem vid halv tio-tiden o i bilen hem sa Alicia att hon ville följa med på kvällsrundan med Sunna. Så det fick hon. Vi gick en halvlång runda o Alicia klagade inte en enda gång. Hon tar detta med Sunna på största allvar. Hon håller i kopplet o känner sig stor o viktig.

Vi fick sovmorron idag, det va skönt o när familjen stigit upp fick jag ligga kvar ytterligare en stund. Alicia fick ett bryt av någon anledning o fick gå upp på sitt rum för hon skrek o skrek, Anders va uppe o stände både hennes dörr o min dörr o till ljudet av en skrikandes 4-åring somnade jag om.

Idag e det Mello o det ska bli spännande, men samtidigt så tycker jag det är lite tråkigt nu med alla dessa delfinaler. Det kunde räckt med två o så en final. Men men nu är det som det är.

14:00
Vi gick ut hela familjen på en härlig promenad i snön. Vi gick förbi Hättorp o däråt o mot skogen. Oj så blött det har blivit ute. Visst är det skönt att det är på väg o bli vår men jag gillar inte mellantiden tills det har torkat upp.

O rätt som det va så får Elias syn på en traktor. Oj så lycklig han blev. Dagen är uppfylld för hans del=)

Efter en härlig skogspromenad är det alltid lika skönt o få krypa upp i sin bädd o sova lite.

Inga kommentarer: