2010-02-17

Onsdag

Idag har jag haft frukostmys med Anna. Efter att jag lämnat barne köpte jag världens godaste bröd på Munges. Alldelse nybakat Danskt rågbröd.... Mums. Vi åt och snackade och tiden bara försvann. Så tack Anna för en härlig frukost.

Barnen är trötta idag. Ända sen vi kom hem så är det lite gnälligt, fast hör o häpna.... idag är det mest Elias....!!! Han har inte sovit idag på dagis. Så ikväll blir det bara lite bad o mys hemma.

20.15
Oj oj oj så trött Elias va ikväll. Gråt o tannagnissel hela kvällen. Efter att dom spelat lite innebandy ute i nya hallen fick dom sätta sig i soffan och titta på lite barnprogram. 18.45 somnade Elias i soffan och det gick inte o väcka honom. Så det blev blöja, pyjamas o tandborstning i sömnen.
Imorron ska jag till Markaryd o vända. Ska hjälpa mamma med en grej. Det ska bli en ny erfarenhet. Så nu loggar jag ut för ikväll. God natt sverige, vart du är.....

Inga kommentarer: