2010-02-09

Febern fortsätter

Barnen har ökat i temp under dagen. Dom är uppe på över 39. Det märks tydligt på dom att dom är sjuka, men ork till at bråka det har dom. Jag fattar inte hur dom kan o orkar kivas hela tiden. Själv har jag varit o pratat idag och det känns så bra. Anders va hemma under tiden annars hade jag fått avboka idag o idag va det verkligen behövligt.


Efter en liten vila här på eftermiddagen så kom Anna på besök. Åhhhh vad roligt det va o se henne. Jag har inte sett henne på evigheter. Hon värmer mitt hjärta, det bara är så.



Nu har Anders åkt på utbildning i Grimslöv, jag lagar kyckling o risgryta och kl 19 ska jag vara på föräldramöte. Det hade vi totalt glömt bort så jag fick rycka in väldens bästa mormor som trots trötthet efter en hel dag i bilen kommer ut och passar barnen. Jag är så glad över att ha familjen så nära en.


Oj, oj så roligt vi har det på Persgård. Fint bildspel om temat och sen fick vi under fikans gång vara kreativa o skriva en saga. Vi var tre grupper så det blev 3 superbra sagor....hahaha!!!

Inga kommentarer: