2010-02-25

Vår Alicia

Hon är för härlig vår lilla skrutta. Igårkväll kom hon och frågade...
-Mamma, när mormor dör, kan jag få en hamster då istället?
-*asgarv* Ja älskling det kan du få.

Mormor är allergisk mot alla sånna där smådjur, hamstrar marsvin, kaniner o dyl. Och det tycker jag o Anders är sååå synd.... not. Så vi har sagt till Alicia att vi inte kan ha sånna djur för då kan inte mormor komma hit o hälsa på för då blir hon sjuk.

Åhh vad fint det blir i hallen. Jag började tapetsera lite igår och det är helt ljuvligt va ljust o varmt det blir. Kan inte vänta tills jag får åka o shoppa inredning.....hihi!!

I eftermiddag blir vi med hund. Vi ska passa Sunna över helgen. Det ska bli sååå skoj. Alicia tyckte att Sunna kunde kommit igår istället för idag för hon kan inte vänta så länge... Och Alicia har betämt att Sunna ska sova i hennes koja... Ja ja vi får väl se vem som bestämmer det. För min del gör det inget men vi får väl se vad Sunna säger om det....

1 kommentar:

alex sa...

Ha ha rolig hon är..o det sa med den breda småländskan...rrrolig