2010-02-24

Igår skottade vi snö som bara den. Jag tog halva taket på förmiddagen o sen orkade jag inte mer. Fy fan vad tungt det är. När Anders kom hem efter en misslyckad vinterskojakt så forsatte han o skotta av taket. Swisch sa det så va snön borta, tror han e lite starkare än mig.... Sen skottades allt av ner på marken oxå.

Jag är trött. Jag har inte sovit på två nätter nu. Jag har gett mig den på att jag ska sova utan sömntabletter. Igår va jag så trött efter 1 timmes slummrande på hela natten att jag somnade när jag skulle somna Elias. Tyvärr eller så så kom Anders in o väckte mig så efter det tog det en bra stund innan jag somnade till igen. Därefter så hag jag vaknat o vaknat o vaknat hela natten o det har går 20 minuter, 35 minuter mellena varven som jag har slumrat.

Idag är det ett underbart vinterväder. Jag hade/har ett jättesug o åka till Ikea o köpa lådor till Elias bokhylla så vi kan flytta upp alla bilar o klossar o sånt till hans rum. Men det känns lite fånit o åka till Ikea enkom för några lådor....Ja jag skulle vilja köpa ett tyg oxå... Så då är det iallafall 4 lådor o ett tyg. Hmm... nu börjar det likna en shoppinglista....=)
Vi ska ju ha så mycket mer på Ikea till hallen oxå så jag kommer att få shoppa loss ordentligt vad det lider.

Idga har jag börjat tapetsera i hallen o så kör jag en tvätt eller två oxå.

Inga kommentarer: