2010-10-16

Fin lördag

Idag är det en helt underbar dag. Solen skiner, himlen e blå o så e det kallt. Jag tycker det är så vackert ute nu. Sakta sakta försvinner frosten från gräsets toppar. O marken värmas upp av solens strålar. Mmmm me like.

Igår va Anders o barnen på Innebandy. Jag tycker det är så roligt att dom tycker det är roligt att följa med pappa på detta. Det har liksom blivit deras grej. Härligt. Själv tittade jag på Idol med Calle o Fredrik o ett gäng doggs. Jag va såååå trött eftere en helt underbar begravning. Jag o mamma åkte hem till farmor och hjälpte henne o få ordning på dagen. kl 14 va det dags för Ullas begravning. Det va en fin o avslappnad stund. Den innehöll mycket undermedveten humor. Precis som Ulla va. Det va jättekul och träffa alla igen. O Annika o Erik bjöd på både mat o fika. Det va såååå gott. Tusen tusen tack.

Idag e det jobb till 15. Sen ska jag ut o rida Nafna en runda. Anders åker till Öland för o hjälpa Peter tillsammans med Jon. Jag o kidsen e kvar hemma. Hoppas dom får en härlig helg bröderna.

1 kommentar:

Ida sa...

vi önska lite fler bilder på Iza :)