2010-10-20

Yr

Jag fick Tradolan för smärtan i min fot. Samma medicin jag åt när knät pajjade. Det är kemiskt morfin i så jag sitter här och är helt yr o halvägs borta. Jag svettas o kliar på mig överallt precis som en som drogar. Konstigt vad kemiska supstanser kan hitta på.

Jag har varit på Iza ganska hårt nu en tid. Hon är hela tiden på Dizzy o ska busa, leka, mäta makt. Vi trodde att det skulle avta när dom lärt känna varanndra men icke. Så nu får hon tillsägelse direkt när hon hoppar på Dizzy här inne. När dom e ute o busar så får dom göra vad dom vill. Men här inne är det slut på detta evinnerliga stökande. Det känns som att det är lite lugnare här hemma just nu.



Här e ett lite kort på Iza o Elias


1 kommentar:

Unknown sa...

Sicken liten nakenfis.
Tradolan är fan inget bra tycker jag.
Man blir bara koko och är man det redan då blir man det värre.
MEN bara det tar bort smärtan.
Sen blir man illamående av dom.
Men du får sväva i det blå ett tag bara du slipper ha ont.
Vad är det för hund som du pratar om på fejjan?
Vi som redan adopterat en och det går hur bra som helst..kram på ondatån