2010-10-25

Trött igen

Idag tog jag ett nytt beslut. Jag sa upp mitt timjobb på SIBA. Jag va väldigt glad att jag fått jobbet, men efter att jag fått det så har jag börjat bli trött, känner ingen glädje i något jag gör o svettas som en tok på nätterna. Drömmer att jag springer hit o dit hela tiden. Blanda ihop saker i drömmen, lägger till o drar ifrån. Känner mig jagad. O det är inte bra. Så efter ytterliggare en genomblöt natt så bestämde jag mig. Givetvis känner jag mig heldum men jag trodde jag hade kommit längre i min läkprosses men det hade jag icke o då måste jag lyssna på kroppen o ta ett steg tillbaka så jag inte ramlar dit igen. Känner att jag börjar blir lessen igen o det vill jag inte.

Jag känner oxå att jag sakna mina finaste inne i stan. Längtar efter er o vi måste ses snarast!!

1 kommentar:

pilla sa...

bra att du tar hand om dig vännen, hälsan först!
kramar