2010-10-03

Söndag

Idag fick jag sovmorron. Ungarna sov ju hos mormor. Jag vaknade vid 8 o tänkte, ja men det va väl då faan att jag inte skulle kunna sova lite längre. Vred på mig o vägrade stiga upp. Nästa gång jag kollade på kl va hon 10. Det va skönt.
Anders har jobbat hela helgen *2. Dels på sitt vanliga jobb för dom har leverans imorgon måndag o det va visst inte klart + att han har hjälp Robert o bygga på pubben. Oj så fint det blev. Jag o Fredrik kikade in efter att vi hade gått en mastodontrunda på 11.5 km. Jag va helt slut efter det.

Anders har åkt till jobbet igen nu på eftermiddagen så jag o Alicia sitter här o kollar på Bollibompa o käkar pizza. Elias han sover redan som en liten gris.

När jag kom till mormor så va Elias nyfriserad o Alicias lugg va klippt. Jag beslutade tillsammans med Alicia att mormor skulle klippa av hennes hår, precis som Ida-Li har. Mormor klippte lite kortare o Alicia blev först jättelessen o tyckte inte alls att det såg lika dant ut som Ida-Li. Men sa jag Ida-Li hade oxå xå här långt från början o nu har det ju växt lite o det kommer ditt ju oxå o göra. O efter en stund så gillade hon läget.

Kort på dom båda kommer

Inga kommentarer: