2010-10-19

Ont

Idag fick jag ett järnstag på min fot från två meters höjd. Å jösses vad ont det gjorde. Det gjorde så ont att jag inte ens kunde gråta. Jag bara föll ihop o tog av mig skon o strumpan. Åkte iväg till akuten o där träffade jag en gamal jobbarkompis. Hon o hennes svärson hade suttit där den 12.15 o när jag kom va kl. 14. Phu tänkte jag, det blir en lång kväll.... Hoppade iväg till röntgen o tillbaka o dom satt fortfarande kvar. Men så fort dom varit inne så va det min tur så jag blev utsläppt vid 17. Så det gick relativt snabbt ändå. Inget va brutet men tån har fått en rejäl smäll och jag har tappat känslen i tån men det kommer o komma tillbaka trodde han med all säkerhet.

Nu ligger jag här på soffan med foten på två kuddar, innan vi kom hem va vi nere i Härringeryd och hämtade vinterdäcken. Det ska ju bli snö säger dom!

Inga kommentarer: