2010-10-01

Roligt

När jag kom ner i morse satt Alicia på toa. I knät hade hon min korsordstidning o satt o fyllde i rutorna med bokstäver hon kunde. Jag fick bita mig i läppen för att inte garva ihjäl mig.

Både A o E är snoriga. Hostan verkar ha lagt sig. Men istället har dom fått knäck i lurarna för dom lyssnar inte när man pratar till dom. Frustrerande.

Fick ett gäng mer eller mindre roliga historier av Anders på mailen. Här kommer dom:

Hur kommer det sig att psykiskt sjuka har så hög bensinräkning? - De tvångstankar!
Kan man heta Bo om man är hemlös?
Är det rakvatten i vattenpass?
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka?
I Sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
Kallar samekvinnor sin dildo för fusklappen?
Om ett par älskar ute i naturen, är de uteliggare då?
Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper?

Ha en härlig fredag allihopa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...jag gillar fukslappen bäst! Den är tagen, fast jag inte är samekvinna ;-) Hoppas allt är fint! Kramar

Unknown sa...

Vilken toka hon är..!!