2010-10-29

Härligt

Idag har jag o barnen fredagsmyst å förmiddagen. På eftermiddagen åkte vi in till stan o fixade lite grejjer. Därefter åkte vi förbi Donken o tog varsin hamburgare. Därefter åkte vi hem igen o bara hängde tills pappa kom hem. Då drog jag ner till Häringeryd o tänkte ta mig en liten ridrunda. Ninni hakade på då vi tog en långrunda runt golfbanan. Det va så skönt o jag fick bort många tankar o funderingar. Vi mötte först Fredrik o doggsen på vår tur o därefter Robert som va påväg hem. En liten kissepaus innan vi vände hemmåt igen. Vi avslutade med en kollektiv kvällsmat med Fam i H-Ryd o Fredrik. Nu sover kidsen o jag med om en stund. Imorron vankas det jobb hela dagen sen ska vi på Halloweenfest.



- Rosa from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilket härligt kort...