2010-10-31

Halloween

Igår va vi iväg hela dagen. Jag va på jobbet, Anders spelade match i Sävsjö o kidsen va hos farmor o Lasse. Mamma kom in på jobbet igår lagom tills jag skulle gå på lunch så vi gick ner o åt en god macka på Millas. Ett mysigt ställe som e lite halvdyrt men har jättegoda mackor.

Sen skyndade jag mig hem för att byta om o spöka ut mig lite. O så bar det av till Halloweenfest hemma hos Stina, Matte o Didde. Mike,Jessica o deras kids va oxå där. Vi umgicks, pratade, åt väldigt god mat. Barnen åt gröna snorkråkor med avhuggna fingrar. Och vi vuxna åt honungsmarrinerade revben, vitlöksmarinerad kyckling, örtmarrinerad fläskfile, med pastasallad, ungstekt potatis med italiensk salladskrydda på och lite olika goda såser. Ni anar inte hur gott det va. Allt kött grillade vi på kvällen o vi åt tills vi sprack allihopa.



Inga kommentarer: