2012-10-18

En tur

Idag har man hunnit med mycket. Jag har kliat mig halva natten och somnade se av ren utmattning. På morgonen va det morgonbestyr, skola o dagis.
Jag åkte o handlade lite för kattmaten va slut o jag behövde mer kattsand.
Lämnade tillbaka en tröja jag köpt till Alicia som va på tok för stor o köpte lyte annat till barnen som dom ska få i julklapp istället. Hem o fixa med maten, hämta Elias.

Vid detta laget va jag rätt trött så jag o Elias mös lite o kollade på Tom o Jerry. 15.30 va det dags att hämta Alicia som va o lekte hos en kompis. Köpte en ny pannlampa. Hittade en som va tokbra, efterföljaren till min braiga som fick sönder. 149 kr på JULA.
Hem o käka lite och sen va jag hos Emelie vid strax efter 17. Vi mötte upp Maggan och så begav vi oss av på en tur på hästryggarna. Det hann bli mörkt men jösses så skönt det va!!! Är sådär varm och mjuk o skön i kroppen. Hade det inte varit för att det kliar så in i helvete så hade det varit en 10:a på en skala.

Inga kommentarer: