2012-10-17

Vilken dag

Jag har legat sjuk länge nu tycker jag o efter natten till igår och igår va inte någon av mina topp tiodagar kan man säga.

Idag va det dags att ta kort på dagis. Först Elias sen Alicia o sen tillsamman. Han e allt bra toppen den där fotografen. Han heter Göran Sundh o har Öjabyfotografiska. Det blir alltid så fina kort. Inte alls som dom som skolorna tar. I Görans kort finns det själ även om det är så kallade skolfoton...
Efter att jag lämnat Alicia på skolan drog jag ut på en shoppingrunda. Jag hade lovat Alicia en ny fest-tröja o när jag kom till Grand visade det sig att det va rea lite här och var... Så t.o.m jag fick mig en uppsättning byxa, tröja, öronhänge o armband i temat brunt beige o guld. Endast 255 kr. Det e shopping det. o Alicia fick  ett par rosa glittertaights, en Mimmi T-shirt, en svart, med färgad text tunika, o Elias fick en grå T-shirt med en dödskalle på och en grön och vitrutig farfarsskjorta.

Här är några bilder på det jag köpt som jag kunde hitta på nätet.




Fast det va inget hjärtan utan en text på tre ord i regnbågens glitterfärger.
Sen hittar jag inga fler bilder, vilket jag tycker är konstigt då det ff finns i butik.

PS. Kliet har inte släppt. Det har blivit mindre men absolut inte bra. Jag är emellertid zebrarandig av allt kli, fast med röda sträck istället för svarta. DS.

Inga kommentarer: