2012-10-14

Söndag

Idag tog hela familjen sovmorgon. Jag o Anders tittade färdigt på en film som vi somnade ifrån igår. Hanna heter den. Den va bra.
Idag kl 14 är det kennelträff. Känns inget vidare kul i detta vädret. O det blir bara jag som åker för ingen annan vill följa med. Sen va jag inne på kennelns sida på facebook o där va tonen rätt trist och det gör ju att det inte känns roligare. Ja ja, det blir vad det blir. Ska bli kul o träffa dom andra hundägarna en liten stund. Jag o Iza kommer inte o stanna så länge. Har lite annat o göra idag oxå.
Hellst av allt när vädret är såhär skulle man vilja packa en väska o dra iväg o göra något roligt.

21.25
Vilken dag, efter kennelträffen kröp jag ner i sängen en stund för jag frös, ni vet så där ända in till skelettet o hur mycket jag än hade på mig så frös jag. Sen blev jag rastlös så jag städade Elias rum och möblerade om. Det blev riktigt bra tycker jag o framförallt så va Elias nöjd.
Nu ligger jag i sängen och har kill i öronen o det svider  i halsen. Men det tänker jag ignorera då jag har som plan att träna imorgon.


Inga kommentarer: