2012-10-15

Virus

Jag vet inte vad det är för virus jag åkt på men nu är det iallafall en förkylning. Ont och svider i halsen ner i luftrören, lock för öronen och ögonen känns som om dom ska poppa ut ur huvudet och så lite potatismos i huvudet på det.

Jag har typ världens snällaste och bästa man, han kommer hem tidigare idag och tar med sig Elias hem från dagis vid 14. O då kommer även Alicia hem med en klasskompis o dom ska leka. Jag hade inte pallat att ta hand om 3 kids själv o fixa mellanmål och vara en go o glad mamma. Så det blir ytterligare en dag i sängen. Är lite orolig över att det gör så ont ner i luftrören. Det återstår o se vad det blir med att.

Jag Iza o Svea ligger o gosar i sängen. Just nu sover Iza och hon ömsom snarkar och ömsom gnyr o gnäller för hon verka drömma om någonting. Kanske hon drömmer om hur hon ångrar sig över att hon högg Mine över ögat igår på kennelträffen. Dom två verkar inte gilla varandra.
Jag fick även igår hjälp, tips o råd från Maggan ang Izas möte med nya hundar-knorr. O det ska jag träna stenhårt på. Nu ska det sluta knorras.

Inga kommentarer: