2013-05-23

Fy mig

Igår va jag rätt trött efter allt som hänt under de senaste 5 dagarna. Anders va dessutom inte hemma utan på tjänsteresa och jag gjorde nått hemskt. Alicia strulade lite grann o ljög mig rakt upp i ansiktet så jag blev så lessen. Så jag säger rakt ut att jag tror jag ska byta jobb, jag vill inte vara mamma mer för jag orkar inte. Och så får man INTE säga, jag är väl medveten om det!!!!
Så när jag skulle natta Elias så kramade han om mig o sa att om jag slutade som mamma skulle han anställa mig igen för jag va den bästa mamman i världen!!! Åhhh mitt lilla hjärta! Klart jag inte vill byta mitt mammajobb. Hjärtat fylldes av kärlek på just dom ställena det va lite tomt på.

1 kommentar:

Unknown sa...

Dom lider nog inga men av det, man kan säga plumpna saker ibland.
Bara man talar om varför man sa det och inte menar det.
Även om man för stunden känner så.
Icke ensam om det är du!!!