2013-05-05

Kanske dumt

Anders gjorde potatis i ugn o grillade kyckling ute på grillen. Jag kunde inte motstå.  Så jag mosade potatis med rosasås o delade kycklingen i pyttebitar. Det va riktigt gott. Nu väntar jag på om jag åker på en dumping el inte. Det har gått 30 min sen vi åt o än mår jag toppen.

Elias däremot har åkt på en dumsjuka. Allt vi säger o gör, gör vi av elakhet. Vi är dom dummaste i världen o allt gör vi för att vi vull honom illa o för att vi hatar honom. Nu ska han vägrar o kissa o hålla sig för vi hatar honom o är jätte elaka mot honom. Han vill inte att vi ska bestämma över honom o det gör vi bara för att vara elaka mot honom. Ingen tycker om mig ingen på dagis... ALLA hatar mig. Detta är Elias nya mantra som vi hört nu några gånger när han är toppentrött. Lilla vännen, vilka tankar o känslor.♡♡

Sen har vi varit duktiga oxå. Vi har varit o handlat, åkte ner till Lind så jag fick gosa med henne lite. Hon kom när jag ropade på henne lilla goslotta. Alicia passade på o rida en runda på Lisa. Men Lisa börjar bli trött o gammal.
Därefter vilade jag en stund o därefter satte jag igång ute med att rensa i rabatten på framsidan o rensade ur fem trädgårdskrukor och sådde o tre av dem. Håller vädret i sig ska jag ta mig ann rabatterna längs infarten i den takt jag orkar o vill. Anders har isolerst klart i extrarummet o även fått upp all plast

så snart är väggarna färdiga så vi kan bli klara.

Inga kommentarer: