2013-05-06

Tid

Nu har man ju all tid i världen fast då orkar man inte använda den till fullo. Så jag gottar mig då o då med något o dricka o en paus i soffan. Dagens mål är att börja städa på Alicias rum, vilket jag redan har gjort. Nu är alla gamla ritningar alltså kladd o sånt slängt. Krims krams e kastat, böcker, pennor, tidningar, pärlor o annat krams är sorterat o resten slängt. Jag kunde sitta vid skrivbordet o göra detta så det va inte så ansträngande men ack så nödvändigt. Alicia är ju en tjej som ser något i allt, en återvinnare. Hon trivs inte riktigt med hur hennes rum är möblerat (undrar vad hon fått det ifrån) så vi ska försöka hitta en lösning för det. Så som hon vill ha det funkar inte då hon har lådor under sängen som man inte kan dra ut om man gör så. Hmmm tänka tänka...

I em är det utvecklingssamtal för Alicia på skolan o då ska jag köra bil för första gången. Tror att det kommer o gå fint. Därefter är det inköp av maskmedel o avmaska samtliga hästar nere i H-ryd o stänga av ena hagen så dom begränsar utsläppet av ev maskar till en hage.

O idag har jag även varit på toa så från tom mage i tisdags o tills idag igenom det nya systemet. Då vet man att allt funkar!!! =)

Inga kommentarer: