2013-05-12

Vilken helg

Den har varit lång och skön. Både sol o regn. Anders har jobbat mycket ute i extrarummet här på ovanvåningen. Så nu är det gips på nästan alla väggar. Han är så duktig. Själv har jag rensat ogräs i jordgubbslandet o i en rabatt. Jag har även vilat och hjälpt lillebror. C-O hade monter på mässan i arenan så jag löste av honom en stund i torsdags så han fick sig en paus. På kvällen va jag nere hos Ninni en runda för o fira. På fredagen va vi hemma o på kvällen körde jag Alicia till Tinna för sleepover o själv åkte jag in till Vida för och kolla på Hoffmaestro. Fick även se o höra en spelning med hon som gör den där låten, Du måste flytta på dig.... Kommer inte ihåg vad hon heter. Men Hoffmaestro, fan vad dom kan leverera lycka. Träffade många goa vänner under kvällens lopp.
Lördagen kom o Anders o jag prövade vår kärlek med att resa förtältet till husvagnen. Kärleken överlevde o förtältet är uppe o på plats. 
Alicia blev hämtad av C-O på eftermiddagen och skulle tillbringa kvällen, natten o söndagen med honom o Frida. Det va hennes julklapp. Det blev Sean Banan, gotte o mys o nattlig promenad. Idag söndag så gick dom på bio o fortsatte sitt mys.
Vi andra va bjudna på lammsteksmiddag hos farmor o Lasse. Sen åkte Viviann o jag till östregård där vi mötte upp Alicia med bihang.
Nu ikväll medans Anders va på möte fick jag finbesök, Eva o Ronny kom förbi på en kaffepaus påväg hem till Malmö. Tack för besöket.

Inga kommentarer: