2013-05-03

ont

Jag vaknade med lite ont i armen men efter att dagen gick så gick det liksom inte om. Mamma va här och tog en promenad med mig o Iza och vi satt ute i solen o mös en stund. Jag har känningar i armen o mamma tyckte jag skulle ringa Ljungby. Jag ringde dom o dom sa att jag fick välja att åka till dom eller Växjö. Jag valde Växjö då det skulle vara smidigare. Jag fick träffa läkaren efter bara 15 min o vi kom fram till att vi skulle ultraljuda min arm för o kolla om det finns en infektion eller en propp. Inget som är konstigt eller allvarligt enligt sjukvården, men det är ju det förvisso aldrig... Jag låg där i 3 timmar innan vi bestämde att jag kunde åka hem o vänta hemma o nu ringde röntgen o jag fick en tid vid 19.15-19.30. Lite flängande men skönare o sitta här hemma än där o glo.

Inga kommentarer: