2008-07-09

En onsdag

Jag säger grattis till Ninni som blev min 1000 besökare här.
Alicia vaknade kl 7 o ville stiga upp, men det ville inte jag så som en pedagogisk mamma som jag är åkte bollibompa på o jag fick sova lite till=). Elias vaknade lite innan 9 och det va sååå skönt att få sova. VIsst lite maaaammmaaa vakna nu. jag vill gå ner. Nope, vi ska sova lite till o vill du inte sova få du titta på bolli....
Sen mös vi med lite frukost allihopa o lekte både inne o ute.

Kl 12 skulle jag börjat jobba på BP men Anders kom inte hem. Fick sms o fråga vart han tagit vägen, på jobbet ja men vad fan jag ska ju jobba nu som vi bestämt. Fan dig varför kan han inte komma ihåg saker o ting. Han får väl börja skriva upp saker o ting i en almanacka som alla andra människor gör för att komma ihåg saker och ting.

Ja ja nog om Anders. Det va en varm dag att jobba på. Vi får väldigt varmt inne i butiken o det är u inget nätt litet jobb man har. Det är upp o ner med vagnar fälla ihop o packa upp och bära tunga kartonger. Fast idag har jag inte burit nått eftersom jag har såååå ont i ryggen fortfarande. Det va en sån där konstig dag idag. Lungt men ändå extemt mycket att göra o inget hann man. Så jag jobbade över till 20-tiden för att bli klar med det jag ville ha klart.

Så nu ska jag gå och läggga en hypervaken tjej. Fattar inte hur hon orkar. Kl är ju 22.30. Hon vande sig på semestern.

Ps igår köpte jag ett par nya Foppatofflor. Ser ut som ett par inneskor i modellen med rosor på. jättefina=)

Inga kommentarer: