2008-07-02

Onsdag

Inatt fick jag byta plats med Alicia. Hon har nämligen börjat komma in till oss på nätterna igen o nu ska hon inte bara ligga mellan oss, hon ska ligga på, under, över mig o gärna med ett finger i mitt öra. Då är det lite svårt och sova. Jag har nu kommit på den geniala iden att jag går o lägger mig i hennes säng o där får jag vara ifred.

Nu till en STOR nyhet. Elias har börjat krypa. Han har varit på G n i ett par dagar, o så nu imorse så började han flytta benen. Jösses tänkte jag, han kryper ju!!!! Så nu är den lugna bebistiden över. Nu får man börja tänka om igen.

Jag tror att barnen o jag åker ner till Hällevik idag. Jon har hyrt en stor stuga med 9 bäddar därnere denna veckan så man får ju passa på. Anders behöver jobba mycket med för att bli klar med sitt projekt han jobbar på nu så det skulle ju passa utmärkt om vi inte va hemma så kan han ju bo på jobbet om han vil=). Så hör jag inte av mig här på ett par dagar så vet ni att jag e i Hällevik. Ja just det jag kan ju mobilblogga. Så jag håller er uppdaterade om hur vi har det.

Inga kommentarer: