2008-07-16

Onsdag

Oj vad vi styrde igår. Anders mötte upp on o dom kollade på båten. Det slutade med att Anders hade den med sig hem. Det är nått fel på backslaget o oljan. Shit, kan bli dyrt. Men men. Medans han va vid båten så sågade jag ved, klippte gräset och körde av en massa högt gräs där stockarna hade legat. Vagnen gick sönder igår oxå så jag va på proffsen o hämtade en resärvdel så jag lagade den. Hittade en skjorta o slips till Anders oxå o en kofta till mig. Skönt nu är den biten över. Nu är vi alla fina till bröllopet.

Igår fyllde Camilla år, grattis i efterskott=). Vi hade date med C o C o C ikväll och vi var på Gemla Vildsvinsrestaurang o käkade gott. Mums vad det är gott alltså. Har ni inte ätit där än så är det dags. Så nu är vi mätta och goa. Barnen sover o det sak vi oxå göra alldeles snart. Imorron blir det en häcktisk dag. Vi väntar på 14 pallar med grejjer till BP. Det kommer att vara såååååå mycket att göra. Idag lyckades jag få upp två hela lådor med kläder. Klänningar shorts t-shirt bodys i mängder. Allt är märkt o uppe. Känns skönt. Har även satt ut lite på rea.

Vi får se hur länge jag kör imorron. Jag kanske jobbar till 21-22 någonting just för att vi måste få upp o ut allt. Vi har MASSOR som ska ut till kund som ligger på beställning. Phu phu phu. Men samtidigt är det sååå roligt.


Vet ni vad... Elias kan säga mamma....=)

Inga kommentarer: