2008-07-07

Krångel

Sitter och försöker lägga upp bilder på vår hemsida, men det bara strular. Jag har några bilder som inte vill gå igenom. Man kan bli lagom tokig när tekniken inte fungerar o det inte finns någon anledninga att den inte ska fungera.

Har i 1½ timme nu jobbat med att få Alicia att sova, men ack nej hon va minsann inte trött. Ögonen hängde som två dasslock på henne men trött va hon inte. Så för 15 minutersen blev vi ovänner så jag stängde dörren om henne o sa att hon inte fick komma ner förrens hon sovit. Hon bröt ihop o grät en liten stund o nu är de tyst. Iallafall från hennes rum för hon lyckade ju väcka Elias med sitt skrik. Visst är det underbart att ha småbarn...
Själv har jag inte kommit någonstans idag. Sitter fortfarande oduschad o väskorna är inte uppackade. Men va fasen det är ju dumt o stressa när det är sommar. Kläderna går ju ingenstans. Jag tar dom när jag hinner.

Man har ju lätt fått mersmak av solen och resor. Visst det va jätteskönt att komma hem igår och få landa lite sova i sin egna säng o så men nu känner jag att jag lätt skulle kunna åka iväg en vända till. Mamma ska o jobba på Öland på onsdag o är det någerlunda fint väder hänger vi nog på o är på stranden hela dagen. Någon som e sugen på att hänga med??? Tänkte höra med Camilla om dom är i stugan då. Kan va kul.

Nähe, upp o hämta lilleman o sen se om jag kan få nån bukt med Cuteftp:n.
Jo, just det läste detta i aftonbladet, kul tycker jag.... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2847100.ab

Inga kommentarer: