2008-07-11

Fredag

Igår vad det ju så fint väder så då fick man passa på att vara ute. Så på förmiddagen va vi ute i trädgården. Alicia lekte o jag gick med grästrimmern. Elias sov. Efter att alla hade vaknat blev det lite mat Köttbullar o potatismos o herregud vad Elias åt. Det va mumsigt!!!! Sen åkte vi in till stan. Träffade Malin på banken o fixade nått med fonder. Jag kan o har inget intresse för sånt så jag litar på Malin.

Därefter gick vi en runda på stan, kollade på C-O:s tavlor som hänger på Storgatan 29 o på hans fönsterdekoration på Snitz. Han o 2 grabbar till har fixat skylten där.
C-O jobbade på Palladium så vi tog en lite kisspaus där o träffade även hans tjej, Silvana. KUL!!

Va o köpte en hylla till Elias rum som vi hittade på Blocket o sen åkte vi o lämnade tillbaka en skjorta som vi köpte till Anders o köpte en baddräkt åt Alicia istället o jag råkade få en bikini på rean. Den är brun. Sen åkte vi hem till mamma som bjöd på Grekisk sallad o Alicia köpte med sig glass. Så idag ska jag sätta ihop hyllan, ta kort på Alicias gamla säng o sätta ut den på Blocket. Vi har ingen plats för den längre.

Få se om vi leker med Loke eller inte. Vi ska höras strax.

Elias hylla

Alicias baddräkt Min bikini

Inga kommentarer: