2008-07-08

Ont det gör ont

Igår när Anders spikade på Alicias säng så rensade jag lite i trädgården. Vi har ju brädor o annat liggandes lite överallt. Jag tänkte samla ihop det på ett ställe så att vi kan få tillbaka våran gräsmatta någongång. Så jag höll på att kasta brädor o så kastede jag iväg två brädor som va ihopsatt o jäkligt tunga. I kastet kom jag på att jag inte tog i riktigt så jag duckade och fick allt på ryggen. Satan vad ont det gjorde. Jag föll ihop på gräsmattan o började storlipa. Efter en stund såg Anders mig så han kom o hjälpte mig upp. Har vaknat varenda gång jag skulle vända mig i sängen inatt o nu är jag så trött av smärta i ryggen att jag igentligen bara vill sova. Det hjälper inte att ta värktabletter, inte ett smack. Får helt enkelt härda ut bara.

Snart har jag haft 1000 st besökare på min blogg sen jag la in räknaren. Det vore roligt om den som blir nr 1000 kunde skriva en liten kommentar och tala om vem det blev.

1 kommentar:

Anonym sa...

1000 blev jag, jippi!!!!