2010-06-24

Dan före...

Idag skulle jag ta det lungt hade jag planerat men det belv inte så. Eller jo lungt blev det men jag va inte hemma. Jag åkte hem till Ninni o där va Gustav o Fredrik på frukost. Jag fick lite jag med...=). Sen stack Ninni till simhallen med kidsen o jag o Fredrik satt kvar en stund, tog en promenad med Quismo o softade i skuggan. Alltid lika trevligt och umgås med dessa människor (o deras hundar). Hemma plockade jag lite för att få det lite snyggt tills imorron, men inget hyperstäd. Det struntar vi i. Jag mötte upp Stina o Jessica på CityGross o vi handlade allt till midsommar, phu!! Därefetr åkte jag till Alvesta o slöt upp med resten av familjen hemma hos familjen C och fick lite fika o småprat. Oxå alltid lika mysigt.
När vi kom hem kom jag på att jag skulle ut och cykla med Ninni, Fredrik o doggsen. Så det va ju bara o trampa upp. Vi körde 13 km ungefär. Jobbigt va det men nu efteråt så är det ju skönt.

Nu blir det en dusch sen hopp i bingen.

Ps. Tack Robert för att du talade om hur det skulle vara.....vi funderade lite, men tänkte jaja..

Inga kommentarer: