2010-06-03

Torsdag

Idag har det varit en flängdag. O jag hann inte riktigt med allt. Jag har varit hos Ann-Charlotte o pratat en stund idag och det va skönt. Vi pratade om Sunna och jag fick ur mig jättemycket. Jag har aldrig gråtit så mycket hos henne som jag gjorde idag. Jag har ju blivit tröttare igen och har inte riktigt förstått varför, men Ann-Charlotte sa att det kan bero på att jag börja läka och att det är vanligt att man blir tröttare igen efter att ha mått lite bättre. Så jag är helt normal... hahaha!!!

Handlat lite idag o på Citygross hade dom "billiga" jordgubbar. Bara 28 kr, på maxi tar dom 35 kr. Sa hej till Anna när jag ändå va där. Hem, Ninni kom förbi och köpte min dubbelsulky o sen lite jordgubbslunch, oj så gott det va. Hämta barnen, åka till Alvesta o byta en Villervallaklänning, kollade runt på lite däck, men sen fixade Anders det i stan, så nu kan vi köra lagligt till Onsala. Nör vi kom hem trodde jag att det skulle bli lite lugn o ro, men ack nej. Så fort man vände ryggen till drog Elias iväg från tomten o Alicia tjatade om att få leka trots att vi bestämt att vi skulle ha en hemmadag. Anders tog med sig barnen och åkte o fixade med däcken. Vi har fått låna två däck tills våra kommer. Han hade beställt fel däckkillen så det va ju snällt av honom o göra såhär. Då passade jag på o färga håret o bara sitta ner lite.
O nu ska jag snart gå o lägga mig. Lite titta på tv bara sen så....zzzzzzzzz!!
Längtar tills imorron.......

Inga kommentarer: