2010-06-29

Sol o bad

Igår slöt jag o barnen upp med Stina, Jessica o Linda med alla kids på Evedal. Vi solade o badade och hade det allmänt skönt. Varmt som bara den men oj vad jag behöver sol o värme. Det blev så varmt att jag jag tog mitt första dopp. Det tog en stund men sen så....

Idag ska jag o barnen träffa Jojjo o hennes kids o åka o bada. Det ska bli så roligt för jag har inte träffat jojjo på jättelänge nu.

Sen en lite klagan oxå.... Jag har blivit såååå tjock. Men iof är det ju inte så konstigt men det är psykiskt jobbigt. Jag har svullnat som bara den av medicinen och sen har jag ju varit ganska stillasittande sen jag blev sjukskriven så det finns ju en helt naturlig förklaring. MEN DET ÄR IALLAFALL ASJOBBIGT!!!!!! Jag hade ju inte speciellt många kilo kvar efter barnen o så kom detta. JOBBIGT!!!. Men nu när jag får energi från solen ska jag börja småträna lite. Inte förmycket för jag får inte göra av med all energi men det får bli en kvällspromenad varje kväll nu + att jag idag ska klippa gräset.
19.15
Det är tyvärr inte barar possitivt med sommaren, Alicia har även iår svårt att förstå att klockan är mycket fast det är ljust ute och att gå o sova är så supertråkigt. Hon blir sådär skrikig o gnällig igen o så fort hon inte får som hon vill så ta hon till lipen. Frustrerande. Men men hon är ett trött sommarbarn som har mycket o göra o skulle hon få som hon ville så skulle hon bada, fiska o titta på TV hela natten.
Nu längtar jag till helgen för hela min familj kommer hit. O många av mina vänner med.

Inga kommentarer: