2010-06-01

Sommaravslutning

Har lämnat in min telefon nu så får vi se vad som händer. O så har jag varit jättetrött idag med. När Anders kom hem så gick jag o sov i 1½ timme innan det va dags att bege sig mot dagis.
Det va sommaravslutning idag och det bjöds på teater i vanlig ordning. I år va det Alfons Åberg. Alla va såååå duktiga och Alicia va Alfons pappa i en av sketcherna. Hon va såååååå duktig!!
Givet vis hade familjen planering inga batteri i kameran men jag hoppas kunna få någon bild av Vicky. Efter teatern gick vi ut och fin sommarsång av alla barnen och därefter va det dags för fika. Mums o äta ute på en filt i gräset.

Min vän har påbörjat en av sina livs resor natt till idag. Just nu sitter hon i Madrid och väntar på att flyga över Atlanten med sin syster. Jag önskar dom en dunderhärlig resa med mycket minnen o känslor.

Inga kommentarer: