2010-05-31

Sur o trött

Ja det är just vad jag är, sur o trött. Sur över att min splitter nya Iphone har gått i tusen bitar i displayen. Jag va hemma hos Ninni i förmiddags o passade Tinna en liten stund. Då la jag telefonen på deras vardagsrumsbord, sen skull ejag resa mig upp o av misstag så damt telefonen i golvet. Displayen gick i miljoner bitar. Hur i helvete kunde det hända på en en vecka gamal telefon. Ett vanligt trägolv o inget hårt eller spetsigt som den slog emot utan enbart ett trägolv. Jag åkte in till stan o skulle gå till Telenor men då hade dom ju flyttstängt o jag tror att dom skulle öppna imorron igen. Då ska jag vara försten in, det lovar jag. Anders bror Peter säger till mig på Facebook att dom inte lagar telefonen utan byter ut den mot en ny mot en viss summa för att displayen inte går på garanti. Vad fan har man då garanti på en tuschtelefon där det inte finns något annat sätt än att använda skärmen för att maövrera telefonen. Det är ju inte så att det kryllar av pengar på detta stället just nu så sånna saker är ju så satans onödiga. Aaaarrhhhhhgggg så satans sur o arg. Men vi får se vad dom säger imorron på Telenor. Det komiska i det hela är oxå att jag härromdagen köpte ett skal att ha på baksidan av telefonen för att skydda den mot repor + at jag har beställt ett displayskudd på nätet som kommer typ imorron....Åhhhh!!!!!!!!

Och sen har vi det där med tröttheten. Att bli så jävla förbannad tar på mina krafter så nu är jag helt slut plus att Alicia har efter en period av stillhet börjat trotsa lite igen. Hon är sur o arg och trött. Snäser o hotar som en spottkobra. Så nu är det upp med gardet igen och ställa skåpet tillrätta igen så vi får lugn o ro igen. Idag efter dagis har hon haft 2 raseriutbrott med hot om att hon aldrig mer ska leka med en kompis och att hon aldrig mer ska göra något roligt. Sen har hon haft 2 gråtattacker, ett hos Tinna för att hon visste inte om hon skulle stanna o leka eller om hon skulle följa med till stan o byta bil med Anders för att sen åka hem. Efter en stund valde hon att stanna hos Tinna. Det andra vet jag inte varför o jo... hon hade ett raseriutbrott till när hon skulle gå o lägga sig för Anders åkte in till stan o skulle hjälpa mamma med en sak och hon fick inte följa med när klockan va 19.15. Hon skrek o skrek i 20 minuter innan jag fick tyst på henne. Man behöver inte åka på rockkonsert för o få tinnitus vill jag lova.
Så nu ska jag sakta dra mig mot sängen för jag är helt slut i rutan.

Jo just det jag, jag va o klippte mig idag....känns skönt!

Inga kommentarer: