2010-05-27

Smp

Idag slår man upp värsta artiklen i Smålandsposten. Det har varit lite av en häxjakt på Mibk angående att dom gör ett jobb på ett hönseri lite då och då för att tjäna pengar till föreningen. Alla spelare har alltid val om att betala sig ur arbetet eller göra jobbet. Och då är det så att alla har valt att delta i jobbet. Huxflux så ringer Smp till Ordförande Per och ställer en massa frågor ang detta jobb. 3 helsidor i Smp om hur föreningar får in pengar till sin förening.... Men det somjag tycker är värst är att vid ett tillfälle när spelarna va där och gjorde ett jobb har en fotograf från Smp varit därute och smygit i buskarna och tagit kort på spelarna när dom jobbar + att det är spelare som har tagit kort innifrån med mobilen och gett till Smp. Det är inte lojalt tycker jag. Är man så feg att man inte vågar säga nej till att utföra detta ska man fan inte springa till media för att dom tycker det är obehagligt. Några av dessa spelare är så fruktansvärt klena, dom orkar inte plantera skog ens. Sätter 200 plantor på en hel dag när Anders sätter 1000. Jag tycker att det är riktigt dålig stil att göra på detta sätt som dessa spelare har valt att göra.
Jag skulle inte heller vilja plocka höns men då är det ju upp till mig och tala om det. Inte sitta tyst och sen göra en sådan här grej av allt. Barnsligt tycker jag!!!

http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/det-ar-det-varsta-jag-har-gjort(1943480).gm

Sen fick jag lära mig nått nytt för en stund sen. Att jag är en konstig person, ja fat det är ju inget nytt..;) Men dom pratar fobi på TV och då frågade dom en psykolog om vad hon tyckte den konstigaste fobin va....Hon svarade att folk som är rädd för hajar så att dom tom har svårt för att bada i sjöar hemma i Sverige. Hahaha...

Inga kommentarer: