2010-05-26

Sjukskrivning

Va på möte igår med Försäkringskassan, läkaren, arbetsgivaren, psykologen o så jag. VI pratade om framtiden och hur man ska bete sig om jobb o allt. Det är ett jävla pussel och en massa beslut man ska ta.... Jag orkar inte det just nu känner jag. Jag blev iallafall sjukskriven t.o.m siste augusti och det kändes jätteskönt. Ett djupt andetag.

Igår efter dagis så åkte vi hem till Ninni o tjejjerna och lekte, fikade och snackade om allt o inget. Anders stack ut och planterade skog o jag o ungarna åkte ut till hundkluppen för o hälsa på Berta. Vi får se vad som händer.

Idag ska jag åka till Hanna och klippa mig. Jag har ingen aning om hur jag vill ha det så vi får se hur det blir.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack vännen!!!
Hoppas du blir fin i håret, väntar på att få se hur det vart.
Kram..jag knappar in numerna på hans mobil..