2010-05-21

Lång dag.

Idag är det en lång dag. Elias vaknade kl 05 o vägrade somna om. Så nu när kl är 12 så jag faktiskt lite trött. Har hunnit me o handla oxå. Känns bra. Nu är helgen på G igen. Få se vad den bjuder på.

17.10
Jag mår piss över vad som har hänt. Jag känner sån ångers gentemot Ninni o Hannes. Jag vet till 100% att det som hände inte va mitt fel. Det va en olycka, hon smet. Men det är jobbigt att ha varit den som orsakat vänliga människor deras lessamhet. Det är tungt och bära på och ja jag bär det o kommer nog o bära det ett tag till. Jag vill inget annat än att spola tillbaka tiden och skita i att höverhuvud taget gå ut just den stunden. Men det går ju inte.
Snart ska vi ha fredagsmys med tacos....ska bli gott.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men Rosa jag tycker inte du ska skuldbelägga dig.
Det gör ingen nytta även om jag förstår dig.
För det var inte din hund, men inte hade du väl önskat det som hände eller hur?
Du får tänka så istället.
Men ja det gör skit ont och du tyckte om henne, då får man vara ledsen.
Hur mycket som helst och hur länge som helst.
Men skuldbelägg dig inte, det mår ingen bra av!!
Kram och ha en bra fredag...