2010-05-11

Lite skor

Jag o barnen åkte till Skopunkten och kollade sommarsandaler till dom. Det provades o sprangs o provades. Det va en hel cirkus där inne tack vare oss. Elias provade ett par sandaler o dom satt ok men inte skitbra o en liten stund kom han tillbaka och hade kissat så det va ju bara o ta av honom kläderna och köpa skorna. Detta blev det:

Skopunkten är ju en väldigt bra affär på så sätt att om man köper två par skor så får man det tredje o billigaste paret på köpet så..... jag fick med mig ett par klackeskor. Jag måste ju lära mig detta någongång. Visst e dom snygga???!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha ha..kissa han i skorna så du fick köpa dom??
Hi hi hi..jäkla unge!!
Rolig han är!!
Jätte fina klackisar, damig du har blivit, passar dig.

Nu är det ju mera att dom som tog upp det inte ens har samma barn i den åldern, så det är samma ungar som är ute och ränner.
Ska då andra föräldrar kolla deras ungar när det själva inte gör det?
Nej det tycker jag inte.
Sen att man håller ögonen öppna för saker som kan se..absolut.
Men tar inte du hand om ditt barn, så tar inte jag hand det heller.
För dom har ju godkänt att det är ute, så vad ska man då göra?