2010-05-24

Ryttartorpet

Vilken helg vi har haft. Trots skogsplantering o liten släng av kräksjuka. Nä då ingen riktig kräksjuka. Anders tror att han mådde dåligt för att han drack utgågna öl. Ja ja han e frisk nu allafall. Men medans Anders låg hemma i sängen så åkte jag o barnen till Ryttartorpet och träffade Stina o Mattias+ barn, Mike+barn. Solen sken o det va härligt. Det va Ryttartorpets dag igår så där va stoj o stim. Hoppborg och teater o ballonger o fiskdam.
Vi låg på filt i gräset o mös o fikade o mös. Enhärlig dag. När jag hade slut på ork så packade jag o barnen ihop o gick till bilen o pang sa det så öst regnet ner o åskan ekade på himlen. Tur vi slapp det.

Nu väntas det lek hela dagen. Strax kommer folket från Rottne o i eftermiddag ska Tinna o Lilja vara här medans Ninni o Bea fixar en grej.

1 kommentar:

Unknown sa...

Mellan oss..är det OK om jag ger erat hemnummer till André och ditt mobilnummer??
Han ska iväg till Vxö den 14/6 och om det skulle strula med ngt så kan det vara bra att ha en hjälpande hand.
Känns bra om han har ngn som jag litar på, läst att du vart fortsatt sjukskriven, känns det bra??
Tror du behöver det, så stressa inte i förväg..kram