2010-05-17

Ny vecka

Igår mådde jag jättekonstigt. Jag mådde illa o va jätteyr och ögonen bara darrade. Illamåendet släppte när jag åt. Så jag åt varje 30:e minut för o slippa må illa. Sen fick jag kli på ryggen o somnade av det innan nästa måillaattack. Jag hade en banan jämte sängen ifall. Jag fick även jätteont i ryggen av detta eller samtidigt som detta. Vaknade med samma ryggonda så Anders kom o hämtade barnen så jag kunde lägga mig lite på värmekudden. Det va skönt.

Idaghar jag varit hos Ann-Carlotte och pratat. Oj så skönt det va. Jag missade förra gången för Elias va sjuk. Hon vill gå upp på varje vecka igen för hon anser att jag behöver det. Som hon säger med glimten i ögat så är jag en svår nöt o knäcka. Jag är expert på att lägga på mig en fasad o mask som gör att det inte varken syns eller känns att jag mår dåligt. Detta måste jag jobba bort för att kunna orka resten av livet. Det är inte bra och ha dessa masker. Sen MÅSTE jag jobba bort "duktiga Rosa". Man kan vara duktig o bra på alla sätt utan att behöva bevisa det för någon. Vi ska börja gå ner på djupet och se om vi kan hitta kärnan till varför jag har tagit på mig allt detta jag har tagit på mig hitentills.

Hämtade barnen lite tidigare idag o vi åt bara lite mellis o sen gick vi ut och har varit ute ända tills maten va klar. Jag har klippt gräset. 2/3 är klippt nu o så tog bensinen slut och jag tog oxå slut. Promenerat med Sunna och väntat på att det ska börja regna.

Ikväll blir det en tidig kväll för mig, ja just det... Vi kollade klart på sista filmen i Johan Falk-serien. Jo jo så bra den va. Vad kommer att hända med Frank, vad kommer att hända med GSI??? Jag hoppas på lite fler filmer faktiskt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det är bra att få prata av sig och jag tycker hon gav en bra berskrivning av den Rosa jag känner.
Bra att du får hjälpa med att hitta orsak och sen verkan så du får må bra!!
Kram...miss u